Добре дошли в света на Моите нещица!
Надявам се да ви доставя малко радост, така както вие го правите за мен с посещението си. Приятно разглеждане и ... благодаря, че се отбихте!

Начална страница

сряда, 23 март 2011 г.

Награда.

        Здравейте,
Получих награда за блога от Доника. Благодаря ти, Дони и се радвам, че оценяваш това което правя!
      Според правилата я предавам на 15 блога от които черпя вдъхновение! Това са първите 15 дами, които ме подкрепят от самото началото, та и до днес. Макар че, те вече имат по няколко от тези награди, това е малък жест на благодарност от мен!
     С огромно удоволствие предавам наградата на : Krissbal, Irena, Ваня, Данка, Unicorn, Мими, Addi, Нети, Siskus, Veselina, Arcadia, Krechi, Creative, Gery,Te4eto.
     А сега за мен... Няколко път вече съм писала какво обичам, харесвам и т.н.
Сега ще изброя 7 неща, които ценя у другите, а и аз се опитвам да спазвам : честност, лоялност, коректност, уважение и себеуважение, зачитане на чуждото мнение, "Живей и остави и другите да правят същото", "Смисъла на пътя е в пътуването"..... е има и още, но за тях друг път. :)))
                                      Приятен ден!

8 коментара:

  1. Нели мила благодаря ти за наградата:)))За мен значи много това,че харесваш работата ми и можеш да се вдъхновиш от нея:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Нели, много ти благодаря за наградката, много мило от твоя страна :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря,Нели!За мен е чест и удоволствие да бъда сред твоите вдъхновения!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря! Получаваш усмивка :о)

    ОтговорИзтриване
  5. Нели, трогната съм, благодаря за наградата!

    ОтговорИзтриване
  6. Нели, благодаря за тази награда! Радвам се, че имаме възможността да се вдъхновяваме едни други! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Нели, сърдечно ти благодаря и се радвам изключително много, че намираш причина за себе си да посещаваш моето кътче!

    ОтговорИзтриване
  8. Нели, благодаря за наградката - радвам се, че аз съм твое вдъхновение....толкова харесвам всичко, което правиш и се извинявам от сърце за това, че така късно ти пиша коментар - поради липса на време е! Бъди винаги такава , каквато ис! Много усмивки и топла прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че отделяте от времето си, за да посетите моя блог!Ценя високо мнението ви! Приятен и успешен ден!